Sıfır uçmadan ikinci el uçamaz aksine düşecek devlet el attı. Ortalık fırsatçı dolu idi.
Hocam sıfır zaten uçuyor. Adamlar ön ödeme yapıyor. 5 ay sonraya gün veriyorlar. Ona da garanti vermiyorlar. Bu uçma değil de nedir?
Ayrıca devlet el filan atmadı. Sadece vatandaşın gazını aldı. Hiç bir yaptırım yok. Serbest piyasa deyip kendini geri çekti. Zaten müdahale edemez ki. Vatandaş malını istediği fiyata satar.
Eylül ayını not alın, yine konuşuruz