• 17-08-2020, 10:11:31
    #10
    Recotica adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fiyatlara bak be... polo 3 ay önce 20 k idi. şimdi nerelere gelmiş.
    Tavsiyem biraz daha bekle yeni bir açıklama yapıldı. Şahıslar ve belgesi olmayanlar en fazla 3 araç alıp satabilecek yıl içerisinde belki bu fiyatların düşmesine neden olabilir.
    Çok iyimser bir tahmin

    Gör bak 2 aya kalmaz ikinci el uçacak. Burası Türkiye. Fiyatlar asla düşmez.

    Bu ay içinde alan alır, alamayan yaya kalır.
  • 17-08-2020, 10:15:22
    #11
    Citroen al reis polo var bende 2000 hatchbag ben bile satsam 33k ya koyarım maksimum daha 170 binde citroen daha iyi duruyor yılıda yüksek güzel yani citroen iş görür.
  • 17-08-2020, 10:19:05
    #12
    Polo iyidir
  • 17-08-2020, 10:22:56
    #13
    Üyeliği durduruldu
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok iyimser bir tahmin

    Gör bak 2 aya kalmaz ikinci el uçacak. Burası Türkiye. Fiyatlar asla düşmez.

    Bu ay içinde alan alır, alamayan yaya kalır.
    Sıfır uçmadan ikinci el uçamaz aksine düşecek devlet el attı. Ortalık fırsatçı dolu idi.
  • 17-08-2020, 10:40:41
    #15
    Seodeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıfır uçmadan ikinci el uçamaz aksine düşecek devlet el attı. Ortalık fırsatçı dolu idi.
    Hocam sıfır zaten uçuyor. Adamlar ön ödeme yapıyor. 5 ay sonraya gün veriyorlar. Ona da garanti vermiyorlar. Bu uçma değil de nedir?

    Ayrıca devlet el filan atmadı. Sadece vatandaşın gazını aldı. Hiç bir yaptırım yok. Serbest piyasa deyip kendini geri çekti. Zaten müdahale edemez ki. Vatandaş malını istediği fiyata satar.

    Eylül ayını not alın, yine konuşuruz
  • 17-08-2020, 10:44:19
    #16
    Üyeliği durduruldu
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sıfır zaten uçuyor. Adamlar ön ödeme yapıyor. 5 ay sonraya gün veriyorlar. Ona da garanti vermiyorlar. Bu uçma değil de nedir?

    Ayrıca devlet el filan atmadı. Sadece vatandaşın gazını aldı. Hiç bir yaptırım yok. Serbest piyasa deyip kendini geri çekti. Zaten müdahale edemez ki. Vatandaş malını istediği fiyata satar.

    Eylül ayını not alın, yine konuşuruz
    orası ayrı ancak sonuçta herkesin malı derken o bu iş uzar gider. O zaman iş yeri benim neden vergi vereyim serbest piyasa derim. Ben 2. el almam sıfır alırım devlet kazansın. Gidip açlara ve fırsatçılara vermem.
  • 17-08-2020, 10:57:31
    #17
    Seodeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    orası ayrı ancak sonuçta herkesin malı derken o bu iş uzar gider. O zaman iş yeri benim neden vergi vereyim serbest piyasa derim. Ben 2. el almam sıfır alırım devlet kazansın. Gidip açlara ve fırsatçılara vermem.
    Zaten uzuyor. Buna kimse müdahale edemez
    Paranız varsa sıfır alın tabi. Bu sizin özgürlüğünüz
  • 17-08-2020, 11:03:51
    #18
    Üyeliği durduruldu
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten uzuyor. Buna kimse müdahale edemez
    Paranız varsa sıfır alın tabi. Bu sizin özgürlüğünüz
    Ülkede fırsatçı çok amerikada yaşıyorum 20.000 euruluk sıfır arabanın 2. eli ortalama 8 ile 6 bin euro ülkede aşırı fırsatçı var. Zaten sahibinden.com piyasanın anasını ağlattı. Adamlar 100 ilan basıyor galericiler vs merkez bankası gibi fiyatı göre benim arabamda bu kadar eder diyip ilanı basıyor. Herkes gemisini kurtarma peşinde ve ben çakayımda buna oda kime çakarsa.