fiyatlara bak be... polo 3 ay önce 20 k idi. şimdi nerelere gelmiş.
Tavsiyem biraz daha bekle yeni bir açıklama yapıldı. Şahıslar ve belgesi olmayanlar en fazla 3 araç alıp satabilecek yıl içerisinde belki bu fiyatların düşmesine neden olabilir.
Çok iyimser bir tahmin
Gör bak 2 aya kalmaz ikinci el uçacak. Burası Türkiye. Fiyatlar asla düşmez.
Bu ay içinde alan alır, alamayan yaya kalır.