globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sıfır zaten uçuyor. Adamlar ön ödeme yapıyor. 5 ay sonraya gün veriyorlar. Ona da garanti vermiyorlar. Bu uçma değil de nedir?

Ayrıca devlet el filan atmadı. Sadece vatandaşın gazını aldı. Hiç bir yaptırım yok. Serbest piyasa deyip kendini geri çekti. Zaten müdahale edemez ki. Vatandaş malını istediği fiyata satar.

Eylül ayını not alın, yine konuşuruz
orası ayrı ancak sonuçta herkesin malı derken o bu iş uzar gider. O zaman iş yeri benim neden vergi vereyim serbest piyasa derim. Ben 2. el almam sıfır alırım devlet kazansın. Gidip açlara ve fırsatçılara vermem.