Seodeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
orası ayrı ancak sonuçta herkesin malı derken o bu iş uzar gider. O zaman iş yeri benim neden vergi vereyim serbest piyasa derim. Ben 2. el almam sıfır alırım devlet kazansın. Gidip açlara ve fırsatçılara vermem.
Zaten uzuyor. Buna kimse müdahale edemez
Paranız varsa sıfır alın tabi. Bu sizin özgürlüğünüz