Hocam kendim polo kullanıcısıyım ancak ilandaki polo 98 model olduğu için çok mantıklı bir tercih olmaz diye düşünüyorum.Ayrıca yakıt olarak lpg kullanıyor onuda göz önünde bulundurmak lazım.