Önümde iki seçenek var.
1: Citroen :
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...50938496/detay
2: Polo:
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...46034206/detay
Tavsiyeniz hangisi olur? ve mümkün ise neden?
Citroen cam gibi duruyor, piyasası az lakin piyasaya göre gayet uygun fiyat yazmış.
Polo da anladığım kadarıyla temiz gibi. klimalıymış aynı zamanda