Konu
Hangi Aracı alsam ?
17-08-2020, 10:04:41
#3
EmirhanKaruc
polo iyidir ama şöyle düşünün biri 98 model biri 2004 model
citroen de kötü bir araba değil. Birde daha canlı duruyor citroen.
Ben olsam xsara alırdım.