Şahsen, bu modellerde baktığım arabalarda; boyasız, kazasız vs olsun diye bakmazdım.
Aksine model yılı daha yüksek olup, bi kaç parça boyası olanlara bakmak daha mantıklı.
Hangi araba olursa olsun, yeter ki bi tane araba al. Fiyatlar yükselmeye devam ediyor ve devam edecek, önümüzdeki hafta bu fiyatlara - bu arabalardan alamayacaksın.