• 01-09-2019, 10:26:17
    #1
    Merhabalar, clio 3 1.5 dizel bir araca sahibim yakıt konusunda memnunum fakat araçtan sıkıldığım için clio 4 1.5 icon paket 2017 model araca geçiş yapma düşüncesindeyim yakıt konusunda renault araçlarından memnunum altta vereceğim linkte ki ilan sahibiyle bir bağlantım yoktur yanlış anlaşılmasın sadece bu aracı daha çok takip etmekteyim ;

    Araç hakkında bilgisi olanlar veya daha öncelik kullananlar var ise memnunmusunuz bahsedebilirseniz sevinirim.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...95946104/detay
  • 01-09-2019, 10:30:38
    #2
    1.5 90hp güzeldir. 75lik bile yeterli oluyor, kaçışı olsun vs. dediğiniz gibi yakıt cimrisidir. 100KM üzerinde rüzgar sesi almaya başlar. Kısa bir işlemin ardından bu problemde ortadan kalkıyor. Trim sesleri vardır. Kafaya takarsanız rahatsızlık verebilir. Gördüğüm dezavantajlar bunlardan ibaret. Tam bir aile arabası.
  • 01-09-2019, 10:31:48
    #3
    UyuzWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.5 90hp güzeldir. 75lik bile yeterli oluyor, kaçışı olsun vs. dediğiniz gibi yakıt cimrisidir. 100KM üzerinde rüzgar sesi almaya başlar. Kısa bir işlemin ardından bu problemde ortadan kalkıyor. Trim sesleri vardır. Kafaya takarsanız rahatsızlık verebilir. Gördüğüm dezavantajlar bunlardan ibaret. Tam bir aile arabası.
    Peki sizce otomatiği kulanır mı bu arabanın son zamanda gündemde olan edc için sorunlar var diyorken inceleme videolarında bundan bahsetmiyorlar bilginiz var mı acaba
  • 01-09-2019, 10:32:43
    #4
    Hocam şirket aracı olarak yaklaşık 2 yıldır bu araçlardan kullanıyorum. Yakıt konusunda daha iyisini hiç görmedim. Neredeyse hiç yakmıyor diyebilirim. Konfor açısından arka koltuk ile ön koltuk arası biraz dar. Güveniilir bir araç mı dersen o yönde pek tavsiye etmem en ufak bir şeyde kendini atıyor hemen ama parçasını vs bulmak çok zor değil
  • 01-09-2019, 10:34:07
    #5
    Anestezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki sizce otomatiği kulanır mı bu arabanın son zamanda gündemde olan edc için sorunlar var diyorken inceleme videolarında bundan bahsetmiyorlar bilginiz var mı acaba
    Ben manuel kullanıyorum. Konuya biraz uzağım doğrusu. Bu konu hakkında katıldığım facebook gruplarında olumsuz paylaşım gördüğümü hatırlamıyorum. Dilerseniz sizde çeşitli Clio gruplarına katılıp tecrübeli kişilerden konu hakkında bilgi alabilirsiniz.
  • 01-09-2019, 10:34:35
    #6
    araç modeline göre seri bir araç değil, aile arabası fazla hor kullanmaya gelmez yakıt konusunda 400 km 180tl ye gider devirlii kullanırsan, konfor oluarak ben beğenmiyorum, 85binim olsa başka arayabaya verirdim ama zevk ihtiyaç meselesi hocam
  • 01-09-2019, 10:36:11
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Otomatiği dsg gibi pürüzsüz geçiş yapmıyor. Vites geçişlerinde bazen sallama yapıyor bu da alışkan olmayan insanlarda mide bulantısı yapıyor.
  • 01-09-2019, 10:36:56
    #8
    Arsen01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şirket aracı olarak yaklaşık 2 yıldır bu araçlardan kullanıyorum. Yakıt konusunda daha iyisini hiç görmedim. Neredeyse hiç yakmıyor diyebilirim. Konfor açısından arka koltuk ile ön koltuk arası biraz dar. Güveniilir bir araç mı dersen o yönde pek tavsiye etmem en ufak bir şeyde kendini atıyor hemen ama parçasını vs bulmak çok zor değil
    Güvenilirken Kastınız hep plastik oluşu mu ya bende clio 3 var açıkçası aracın görseli yok modifiye edip masraf etmek istemiyorum clio 4 tam istediğim gibi bir araç direk hazır bir kaç eklenti yapıp daha da dikkat çekici bir hale getirilebilir clio 3 den yatkınım mesela dizel araba olmasına rağmen atak bir araç fakat clio 4ler ile bazen yan yana geliyorum clio 4 e kafa turamıyor 90 hp var bende clio 3 ama ciddi anlamda 4 tozutturuyror 😂



    orhanbektas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    araç modeline göre seri bir araç değil, aile arabası fazla hor kullanmaya gelmez yakıt konusunda 400 km 180tl ye gider devirlii kullanırsan, konfor oluarak ben beğenmiyorum, 85binim olsa başka arayabaya verirdim ama zevk ihtiyaç meselesi hocam
    Ya aslında şöyle ben 90 bin tl ye kadar çıkacağım fiyatta ama ne alacağımı bilmiyorum 2001 model bir golf 4 aracım vardı çok fazla ykıyordu önden vurdular hurdaya çıkarttım, clio 3 aldım haklı bendim paramı ödediler vs sonra dedim clio yakıt olarak iyi hoş güzel clio 4 lere merak sarmaya başladım gerek otobanda gördükçe gerekte incelemelere baktıkça hani ne alsamdiye düşünüyorum önceliğim yakıt bmw 1 serisi buldum 80 bin e 2015 modeldi sanrım yalan olmasın ama tabikide çok farklı markalar hani 80 e o arabada mevcut ama benim için yakıt daha önemli çok gezen biriyim
  • 01-09-2019, 10:42:15
    #9
    Anestezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güvenilirken Kastınız hep plastik oluşu mu ya bende clio 3 var açıkçası aracın görseli yok modifiye edip masraf etmek istemiyorum clio 4 tam istediğim gibi bir araç direk hazır bir kaç eklenti yapıp daha da dikkat çekici bir hale getirilebilir clio 3 den yatkınım mesela dizel araba olmasına rağmen atak bir araç fakat clio 4ler ile bazen yan yana geliyorum clio 4 e kafa turamıyor 90 hp var bende clio 3 ama ciddi anlamda 4 tozutturuyror 😂




    Ya aslında şöyle ben 90 bin tl ye kadar çıkacağım fiyatta ama ne alacağımı bilmiyorum 2001 model bir golf 4 aracım vardı çok fazla ykıyordu önden vurdular hurdaya çıkarttım, clio 3 aldım haklı bendim paramı ödediler vs sonra dedim clio yakıt olarak iyi hoş güzel clio 4 lere merak sarmaya başladım gerek otobanda gördükçe gerekte incelemelere baktıkça hani ne alsamdiye düşünüyorum önceliğim yakıt bmw 1 serisi buldum 80 bin e 2015 modeldi sanrım yalan olmasın ama tabikide çok farklı markalar hani 80 e o arabada mevcut ama benim için yakıt daha önemli çok gezen biriyim
    yakıt sadece az yakan clio değil cok bilgili biri değilim o arabayı sürdüğümden dediklerimi belirtim. Araştır birazdaha nasbiniz neyse hayırlısı olsun şimdiden