Merhabalar, clio 3 1.5 dizel bir araca sahibim yakıt konusunda memnunum fakat araçtan sıkıldığım için clio 4 1.5 icon paket 2017 model araca geçiş yapma düşüncesindeyim yakıt konusunda renault araçlarından memnunum altta vereceğim linkte ki ilan sahibiyle bir bağlantım yoktur yanlış anlaşılmasın sadece bu aracı daha çok takip etmekteyim ;

Araç hakkında bilgisi olanlar veya daha öncelik kullananlar var ise memnunmusunuz bahsedebilirseniz sevinirim.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...95946104/detay