Hocam şirket aracı olarak yaklaşık 2 yıldır bu araçlardan kullanıyorum. Yakıt konusunda daha iyisini hiç görmedim. Neredeyse hiç yakmıyor diyebilirim. Konfor açısından arka koltuk ile ön koltuk arası biraz dar. Güveniilir bir araç mı dersen o yönde pek tavsiye etmem en ufak bir şeyde kendini atıyor hemen ama parçasını vs bulmak çok zor değil