Peki sizce otomatiği kulanır mı bu arabanın son zamanda gündemde olan edc için sorunlar var diyorken inceleme videolarında bundan bahsetmiyorlar bilginiz var mı acaba
Ben manuel kullanıyorum. Konuya biraz uzağım doğrusu. Bu konu hakkında katıldığım facebook gruplarında olumsuz paylaşım gördüğümü hatırlamıyorum. Dilerseniz sizde çeşitli Clio gruplarına katılıp tecrübeli kişilerden konu hakkında bilgi alabilirsiniz.