UyuzWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1.5 90hp güzeldir. 75lik bile yeterli oluyor, kaçışı olsun vs. dediğiniz gibi yakıt cimrisidir. 100KM üzerinde rüzgar sesi almaya başlar. Kısa bir işlemin ardından bu problemde ortadan kalkıyor. Trim sesleri vardır. Kafaya takarsanız rahatsızlık verebilir. Gördüğüm dezavantajlar bunlardan ibaret. Tam bir aile arabası.
Peki sizce otomatiği kulanır mı bu arabanın son zamanda gündemde olan edc için sorunlar var diyorken inceleme videolarında bundan bahsetmiyorlar bilginiz var mı acaba