Hocam şirket aracı olarak yaklaşık 2 yıldır bu araçlardan kullanıyorum. Yakıt konusunda daha iyisini hiç görmedim. Neredeyse hiç yakmıyor diyebilirim. Konfor açısından arka koltuk ile ön koltuk arası biraz dar. Güveniilir bir araç mı dersen o yönde pek tavsiye etmem en ufak bir şeyde kendini atıyor hemen ama parçasını vs bulmak çok zor değil
Güvenilirken Kastınız hep plastik oluşu mu ya bende clio 3 var açıkçası aracın görseli yok modifiye edip masraf etmek istemiyorum clio 4 tam istediğim gibi bir araç direk hazır bir kaç eklenti yapıp daha da dikkat çekici bir hale getirilebilir clio 3 den yatkınım mesela dizel araba olmasına rağmen atak bir araç fakat clio 4ler ile bazen yan yana geliyorum clio 4 e kafa turamıyor 90 hp var bende clio 3 ama ciddi anlamda 4 tozutturuyror 😂
araç modeline göre seri bir araç değil, aile arabası fazla hor kullanmaya gelmez yakıt konusunda 400 km 180tl ye gider devirlii kullanırsan, konfor oluarak ben beğenmiyorum, 85binim olsa başka arayabaya verirdim ama zevk ihtiyaç meselesi hocam
Ya aslında şöyle ben 90 bin tl ye kadar çıkacağım fiyatta ama ne alacağımı bilmiyorum 2001 model bir golf 4 aracım vardı çok fazla ykıyordu önden vurdular hurdaya çıkarttım, clio 3 aldım haklı bendim paramı ödediler vs sonra dedim clio yakıt olarak iyi hoş güzel clio 4 lere merak sarmaya başladım gerek otobanda gördükçe gerekte incelemelere baktıkça hani ne alsamdiye düşünüyorum önceliğim yakıt bmw 1 serisi buldum 80 bin e 2015 modeldi sanrım yalan olmasın ama tabikide çok farklı markalar hani 80 e o arabada mevcut ama benim için yakıt daha önemli çok gezen biriyim