• 01-09-2019, 10:45:00
    #10
    Seçiminizi yapmadan önce, iyi değerlendirmenizi öneririm. 80.000 lira az değil. Bu araç için değer mi bilmiyorum. Gerçek anlamda ne için kullanacağınız önemli. Araç üfleseniz yamulmaya hazır. Yaslanmaya korkuyoruz Ben şehir içerisinde, ev-okul, okul-ev için kullanıyorum. Yakıt benim için önemli. Sizde kendi kriterlerinizi belirleyin derim. Şehir içerisinde yakıt ortalamam 4.2-4.5, şehir dışı kullanımda ortalama 3.8 litre (110km/h)
  • 01-09-2019, 10:57:18
    #11
    2017 Touch Modeli var bende yakıt konusunda zaten konuşmaya gerek bile yok. Kesinlikle tavsiye ederim.
  • 01-09-2019, 11:05:38
    #12
    UyuzWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seçiminizi yapmadan önce, iyi değerlendirmenizi öneririm. 80.000 lira az değil. Bu araç için değer mi bilmiyorum. Gerçek anlamda ne için kullanacağınız önemli.Araç üfleseniz yamulmaya hazır. Yaslanmaya korkuyoruz Ben şehir içerisinde, ev-okul, okul-ev için kullanıyorum. Yakıt benim için önemli. Sizde kendi kriterlerinizi belirleyin derim. Şehir içerisinde yakıt ortalamam 4.2-4.5, şehir dışı kullanımda ortalama 3.8 litre (110km/h)
    “ Araç üfleseniz yamulmaya hazır. Yaslanmaya korkuyoruz “

    Hadi ya o kadar mı 😂 valla bende hem yakıtı takıyorum hemde otobanda tamam hani hangi araba olursa olsun illa kendini atar eder ama sollarken çok sinir oluyorum savrulmalara araba gidecek atıyorum 150 vs ama savrulmadan gidemiyor başka ne alabilirim öneriniz var mı 😂
  • 01-09-2019, 11:13:36
    #13
    Anestezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    “ Araç üfleseniz yamulmaya hazır. Yaslanmaya korkuyoruz “

    Hadi ya o kadar mı 😂 valla bende hem yakıtı takıyorum hemde otobanda tamam hani hangi araba olursa olsun illa kendini atar eder ama sollarken çok sinir oluyorum savrulmalara araba gidecek atıyorum 150 vs ama savrulmadan gidemiyor başka ne alabilirim öneriniz var mı 😂
    toyota düşünebilirsin hocam
  • 01-09-2019, 11:20:14
    #14
    Seat Leon neden tercih etmiyorsunuz 2014 uzeri
  • 01-09-2019, 11:52:57
    #15
    Bu fiyat bandında e90 3.20D mevcut bence bir araştırın derim, eğer sürme fırsatınız olurda çok memnun kalırsınız. Kendim yaklaşık 2 yıl 2006 modelini kullandım kesinlikle beni üzmedi, yakıt konusunda 6.5 - 7.5 arasında seyretti lakin çekiş ve performans çok üst seviyeydi. Bence bir değerlendirin.


    Reno grubunun tek artısı gözümde yakıttır. yinede beğendiyseniz hayırlı olsun lakin 80 küsur fiyatı reno grubu hak etmiyor.
  • 01-09-2019, 15:24:16
    #16
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seat Leon neden tercih etmiyorsunuz 2014 uzeri
    Leondansa wolksvagen serikeri daha iyi fakat yakıt fazla dizel için 130 bin 150 bin gözden çıkartmalıyım seatta güven yok tamam seri araba motorunu da wolksvagen yapıyor ama yakıt önemli bana
  • 02-09-2019, 01:19:16
    #17
    1.5 DCI motorların hiç biri yakıt konusunda kolay kolay üzmez. F/P aracı gibi bakıyorum Clio'lara.