Seçiminizi yapmadan önce, iyi değerlendirmenizi öneririm. 80.000 lira az değil. Bu araç için değer mi bilmiyorum. Gerçek anlamda ne için kullanacağınız önemli.Araç üfleseniz yamulmaya hazır. Yaslanmaya korkuyoruz

Ben şehir içerisinde, ev-okul, okul-ev için kullanıyorum. Yakıt benim için önemli. Sizde kendi kriterlerinizi belirleyin derim. Şehir içerisinde yakıt ortalamam 4.2-4.5, şehir dışı kullanımda ortalama 3.8 litre (110km/h)
Araç üfleseniz yamulmaya hazır. Yaslanmaya korkuyoruz

Hadi ya o kadar mı 😂 valla bende hem yakıtı takıyorum hemde otobanda tamam hani hangi araba olursa olsun illa kendini atar eder ama sollarken çok sinir oluyorum savrulmalara araba gidecek atıyorum 150 vs ama savrulmadan gidemiyor başka ne alabilirim öneriniz var mı 😂