Bu fiyat bandında e90 3.20D mevcut bence bir araştırın derim, eğer sürme fırsatınız olurda çok memnun kalırsınız. Kendim yaklaşık 2 yıl 2006 modelini kullandım kesinlikle beni üzmedi, yakıt konusunda 6.5 - 7.5 arasında seyretti lakin çekiş ve performans çok üst seviyeydi. Bence bir değerlendirin.
Reno grubunun tek artısı gözümde yakıttır. yinede beğendiyseniz hayırlı olsun lakin 80 küsur fiyatı reno grubu hak etmiyor.