Anestezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
“ Araç üfleseniz yamulmaya hazır. Yaslanmaya korkuyoruz “

Hadi ya o kadar mı 😂 valla bende hem yakıtı takıyorum hemde otobanda tamam hani hangi araba olursa olsun illa kendini atar eder ama sollarken çok sinir oluyorum savrulmalara araba gidecek atıyorum 150 vs ama savrulmadan gidemiyor başka ne alabilirim öneriniz var mı 😂
toyota düşünebilirsin hocam