2004 Corsa 200binde 18bin e alınır mı
26
●7.580
- 18-10-2014, 21:09:11Bugun 99 model 110 beygir toyota corolla baktım araç çok temiz kaporta ve döşeme olarak, 1.6 130bin km de kaç para versem satarken zarar etmem sizce.. Araç gerçekden temiz pazartesi bir ustaya da göstereceğim..
Klima yok
ama hiç lpg takılmamış (lpg yok)
arka bagaj lazım olduğundan lpg istemiyordum saten 35krş yakıyormuş şehir içi. - 19-10-2014, 01:35:19efsane kasa derler, uzun yol keyfine diyecek yokmonarch20 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
99 model 130 bin deyse çok iyi ama servise iyi baktırman lazım km oynanmış olmasın. fiyat belirtmemişsin
- 19-10-2014, 01:39:52Hocam 17bin yazmış ilanında bugün gittik baktık birader sürdü kaça kadar düşer bilmiyorum pazarlık yapmadık.zdearban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Klima yook Lpg istemiyorum motor temiz olsun yeter deneme sürüşü yaptık motorda sorun yok güç olarak.
110 beygir araba tutulan modeliymiş.
Kaç paraya kadar vermeliyim 16nın altına düşmez sanırım.
Oynanmış olmayacağına inanıyorum zira araba gerçekden temiz ilk sahibinden almış adam ve 5 ay kullanmış bir ihtiyaç doğmuş ondan dolayı satıyor ilk sahibide komşusu yani yatan arabaymış. - 19-10-2014, 01:51:43Fiyatı biraz şişirmiş sanırım, içinize sindiyse alın dicem ama klima ve lpg olmaması ilerde satarken size sıkıntı yaratacak, sizin düşüncenizde olup aracı bu şekilde satın alacak çok az kişi vardır. Ona göre kararınızı verin.monarch20 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-10-2014, 02:09:1117den listeleyen biri 15.500 e düşer mi sizce.zdearban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu araç kapalı garaj arabası gerçekden çok temiz evet 6 yaş daha fazla ama segment farkı var.. Arkadaşta 2004 corsa var 200binde oda 18bin istiyor.varyemez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Araçta sevdiğim şey kaza boya hasar kaydı ıvır zıvır olmaması.
Kliması olsa süper olurdu klimalı modellere 18 yazıyorlar. Lpg istemiyorum saten.
99 model 130 bin deyse çok iyi ama servise iyi baktırman lazım km oynanmış olmasın. fiyat belirtmemişsin