hocam gerek 0 gerekse de 2.el feci pahalı. umudum aralık ayında 2.el fiyatlarının düşmesi. piyasa iyiyken 2011 lancer'ımı sattım. acelen yoksa 2 ay kadar daha bekle istersen. genelde aralık gibi 2.el fiyatları düşer.