2004 Corsa c 200binde 18bin e alınır mı..
Arkadaş satıyor
19 bin e listelemiş 18 e bırakırım diyor
Araç Dizel - Diri görünüyor kaportası.
Tavanda biraz yanık var
Koltuklar vs orta seviyede.
2004 Corsa 200binde 18bin e alınır mı
26
●7.580
- 17-10-2014, 16:13:21Dizel 100 binden sonra pek düşünme hocam. Motor sıkıntı veriyor kullanandan kaynaklı. Megane 2 vardı bende 160 binde dizel motor tıkır tıkırdı çünkü benden öncekiler gerçekten özen göstermiş. Eğer illa alacam diyorsan motora çok iyi baktır derim. Üfleme vs. şeyleri var dizel araçların oda direk motor değiştirme zaten.
- 17-10-2014, 16:34:37monarch20 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
100.000 i geçmiş dizel araba kaybedeceğini bile bile kumar oynamak gibi birşey
Düdüklü tencereden yazdım idare ediverin... - 17-10-2014, 16:48:09Piyasası bu seviye de 19 bin in altında listeleyen yok nerdeyse 2004 leri..
Dizel motor ömrü uzun olur diye biliyordum özellikle Opel gibi alman markalarında Tek sorunu Turbo da olur dediler. Bende çekinerek bakıyorum yüksek km den ötürü.
Kronik benim başımı ağırtcak sorunu olmuyacağını bilsem alırım bakım reflektiye olmadığı sürece baktırırız sorun olmaz ama bende kararsızdım yorumlarda ice bastırdı bizi..
Yorumlar için teşekkürler tek tek alıntı yapamadım.. - 17-10-2014, 17:03:18Araç pahalı değil, piyasası zaten bu şekilde. Renault almıyorsunuz. Opel, VW ikinci elleri hep bu şekildedir. CDTI motorlar dayanıklılığı ve uzun ömrüyle ünlüdür, ancak iyi bakılmadıysa her motorda olduğu gibi sorun çıkarabilir. Almadan önce motora baktırmanızda fayda var.
Not: 200.000 KM' i yeni gördüm. Sahibinden' de 1-2 bin TL daha fazla 100.000 KM ve altı emsal Corsalar var, onları arayıp pazarlık yapabilirsiniz. - 17-10-2014, 20:18:04Alman araçlarında özellikle dizellerde bakımları düzenli yapıldıysa kilometre pek sıkıntı olmaz.350 Binde hala anahtar vurulmamış çok opel ve Vw gören ve kullanan birisi olarak birisi olarak bu yorumu yapıyorum.He tabi aynı fiyata daha az kilometrelisini bulmak mümkünse onu almak daha avantajlı olabilir.Kesinlikle 100binden sonra şu oluyor bu oluyor saçmalıklarına inanmayın bakımı düzenli yapılan aksatılmayan Alman araçlarında 300Bine kadar sıkıntı çıkmaz kardeşim

200 bin'de heleki araç ve 10 yıllık elinde patlar.