• 17-10-2014, 16:09:14
    #1
    2004 Corsa c 200binde 18bin e alınır mı..

    Arkadaş satıyor

    19 bin e listelemiş 18 e bırakırım diyor

    Araç Dizel - Diri görünüyor kaportası.

    Tavanda biraz yanık var

    Koltuklar vs orta seviyede.
  • 17-10-2014, 16:10:14
    #2
    corsalar 250-300 binden sonra genelde motor bakımı ister
  • 17-10-2014, 16:10:19
    #3
    We ❤️ Youtube
    Çok pahalı 200 bin'de heleki araç ve 10 yıllık elinde patlar.
  • 17-10-2014, 16:13:21
    #4
    Dizel 100 binden sonra pek düşünme hocam. Motor sıkıntı veriyor kullanandan kaynaklı. Megane 2 vardı bende 160 binde dizel motor tıkır tıkırdı çünkü benden öncekiler gerçekten özen göstermiş. Eğer illa alacam diyorsan motora çok iyi baktır derim. Üfleme vs. şeyleri var dizel araçların oda direk motor değiştirme zaten.
  • 17-10-2014, 16:34:37
    #5
    monarch20 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2004 Corsa c 200binde 18bin e alınır mı..



    Arkadaş satıyor



    19 bin e listelemiş 18 e bırakırım diyor



    Araç Dizel - Diri görünüyor kaportası.



    Tavanda biraz yanık var



    Koltuklar vs orta seviyede.

    100.000 i geçmiş dizel araba kaybedeceğini bile bile kumar oynamak gibi birşey


    Düdüklü tencereden yazdım idare ediverin...
  • 17-10-2014, 16:48:09
    #6
    Piyasası bu seviye de 19 bin in altında listeleyen yok nerdeyse 2004 leri..

    Dizel motor ömrü uzun olur diye biliyordum özellikle Opel gibi alman markalarında Tek sorunu Turbo da olur dediler. Bende çekinerek bakıyorum yüksek km den ötürü.

    Kronik benim başımı ağırtcak sorunu olmuyacağını bilsem alırım bakım reflektiye olmadığı sürece baktırırız sorun olmaz ama bende kararsızdım yorumlarda ice bastırdı bizi..

    Yorumlar için teşekkürler tek tek alıntı yapamadım..
  • 17-10-2014, 17:03:18
    #7
    Araç pahalı değil, piyasası zaten bu şekilde. Renault almıyorsunuz. Opel, VW ikinci elleri hep bu şekildedir. CDTI motorlar dayanıklılığı ve uzun ömrüyle ünlüdür, ancak iyi bakılmadıysa her motorda olduğu gibi sorun çıkarabilir. Almadan önce motora baktırmanızda fayda var.

    Not: 200.000 KM' i yeni gördüm. Sahibinden' de 1-2 bin TL daha fazla 100.000 KM ve altı emsal Corsalar var, onları arayıp pazarlık yapabilirsiniz.
  • 17-10-2014, 17:06:09
    #8
    alınmaz kardeşim, tanıdığa gitmez başka araçlar bak, örn: fiesta
  • 17-10-2014, 20:18:04
    #9
    Alman araçlarında özellikle dizellerde bakımları düzenli yapıldıysa kilometre pek sıkıntı olmaz.350 Binde hala anahtar vurulmamış çok opel ve Vw gören ve kullanan birisi olarak birisi olarak bu yorumu yapıyorum.He tabi aynı fiyata daha az kilometrelisini bulmak mümkünse onu almak daha avantajlı olabilir.Kesinlikle 100binden sonra şu oluyor bu oluyor saçmalıklarına inanmayın bakımı düzenli yapılan aksatılmayan Alman araçlarında 300Bine kadar sıkıntı çıkmaz kardeşim