• 17-10-2014, 20:25:54
    #10
    200 bındekı araba alınmaz bır kere parasını gectım. Kendınız kullancaksınız ozaman olcak 250 bın. bedava versen almazlar sonra. Araç belki sorunsuz 300 400 500 bini gorecek kimse bilemez ama km cok oldugu ıcın satmak ıstedıgınızde buyuk sıkıntı olur.
  • 18-10-2014, 21:09:11
    #11
    Bugun 99 model 110 beygir toyota corolla baktım araç çok temiz kaporta ve döşeme olarak, 1.6 130bin km de kaç para versem satarken zarar etmem sizce.. Araç gerçekden temiz pazartesi bir ustaya da göstereceğim..

    Klima yok
    ama hiç lpg takılmamış (lpg yok)

    arka bagaj lazım olduğundan lpg istemiyordum saten 35krş yakıyormuş şehir içi.
  • 19-10-2014, 01:35:19
    #12
    monarch20 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugun 99 model 110 beygir toyota corolla baktım araç çok temiz kaporta ve döşeme olarak, 1.6 130bin km de kaç para versem satarken zarar etmem sizce.. Araç gerçekden temiz pazartesi bir ustaya da göstereceğim..

    Klima yok
    ama hiç lpg takılmamış (lpg yok)

    arka bagaj lazım olduğundan lpg istemiyordum saten 35krş yakıyormuş şehir içi.
    efsane kasa derler, uzun yol keyfine diyecek yok 99 model 130 bin deyse çok iyi ama servise iyi baktırman lazım km oynanmış olmasın. fiyat belirtmemişsin
  • 19-10-2014, 01:39:52
    #13
    zdearban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    efsane kasa derler, uzun yol keyfine diyecek yok 99 model 130 bin deyse çok iyi ama servise iyi baktırman lazım km oynanmış olmasın. fiyat belirtmemişsin
    Hocam 17bin yazmış ilanında bugün gittik baktık birader sürdü kaça kadar düşer bilmiyorum pazarlık yapmadık.

    Klima yook Lpg istemiyorum motor temiz olsun yeter deneme sürüşü yaptık motorda sorun yok güç olarak.

    110 beygir araba tutulan modeliymiş.

    Kaç paraya kadar vermeliyim 16nın altına düşmez sanırım.

    Oynanmış olmayacağına inanıyorum zira araba gerçekden temiz ilk sahibinden almış adam ve 5 ay kullanmış bir ihtiyaç doğmuş ondan dolayı satıyor ilk sahibide komşusu yani yatan arabaymış.
  • 19-10-2014, 01:51:43
    #14
    monarch20 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 17bin yazmış ilanında bugün gittik baktık birader sürdü kaça kadar düşer bilmiyorum pazarlık yapmadık.

    Klima yook Lpg istemiyorum motor temiz olsun yeter deneme sürüşü yaptık motorda sorun yok güç olarak.

    110 beygir araba tutulan modeliymiş.

    Kaç paraya kadar vermeliyim 16nın altına düşmez sanırım.

    Oynanmış olmayacağına inanıyorum zira araba gerçekden temiz ilk sahibinden almış adam ve 5 ay kullanmış bir ihtiyaç doğmuş ondan dolayı satıyor ilk sahibide komşusu yani yatak arabaymış.
    Fiyatı biraz şişirmiş sanırım, içinize sindiyse alın dicem ama klima ve lpg olmaması ilerde satarken size sıkıntı yaratacak, sizin düşüncenizde olup aracı bu şekilde satın alacak çok az kişi vardır. Ona göre kararınızı verin.
  • 19-10-2014, 01:55:24
    #15
    Yaklaşık 3 ay önce corsa Njoy 2005 model dizel arabamı 23bin den sattım. Kmsi 88 bin idi. Bu km için dizel de değil fiyat çok yüksek. Benim sattığım araçta da tavan kısımında güneş yanıkları başlamıştı.
  • 19-10-2014, 02:09:11
    #16
    zdearban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyatı biraz şişirmiş sanırım, içinize sindiyse alın dicem ama klima ve lpg olmaması ilerde satarken size sıkıntı yaratacak, sizin düşüncenizde olup aracı bu şekilde satın alacak çok az kişi vardır. Ona göre kararınızı verin.
    17den listeleyen biri 15.500 e düşer mi sizce.

    varyemez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaklaşık 3 ay önce corsa Njoy 2005 model dizel arabamı 23bin den sattım. Kmsi 88 bin idi. Bu km için dizel de değil fiyat çok yüksek. Benim sattığım araçta da tavan kısımında güneş yanıkları başlamıştı.
    Bu araç kapalı garaj arabası gerçekden çok temiz evet 6 yaş daha fazla ama segment farkı var.. Arkadaşta 2004 corsa var 200binde oda 18bin istiyor.

    Araçta sevdiğim şey kaza boya hasar kaydı ıvır zıvır olmaması.
    Kliması olsa süper olurdu klimalı modellere 18 yazıyorlar. Lpg istemiyorum saten.
  • 19-10-2014, 02:13:22
    #17
    100Bin+ araba alacaksanız tanıdıktan alın.
    Önceki sahiplerinin nasıl baktığını bilemeyeceğiniz için riskli bir iş olacaktır.
  • 19-10-2014, 02:17:00
    #18
    hocam gerek 0 gerekse de 2.el feci pahalı. umudum aralık ayında 2.el fiyatlarının düşmesi. piyasa iyiyken 2011 lancer'ımı sattım. acelen yoksa 2 ay kadar daha bekle istersen. genelde aralık gibi 2.el fiyatları düşer.