Hocam 17bin yazmış ilanında bugün gittik baktık birader sürdü kaça kadar düşer bilmiyorum pazarlık yapmadık.
Klima yook Lpg istemiyorum motor temiz olsun yeter deneme sürüşü yaptık motorda sorun yok güç olarak.
110 beygir araba tutulan modeliymiş.
Kaç paraya kadar vermeliyim 16nın altına düşmez sanırım.
Oynanmış olmayacağına inanıyorum zira araba gerçekden temiz ilk sahibinden almış adam ve 5 ay kullanmış bir ihtiyaç doğmuş ondan dolayı satıyor ilk sahibide komşusu yani yatak arabaymış.
Fiyatı biraz şişirmiş sanırım, içinize sindiyse alın dicem ama klima ve lpg olmaması ilerde satarken size sıkıntı yaratacak, sizin düşüncenizde olup aracı bu şekilde satın alacak çok az kişi vardır. Ona göre kararınızı verin.