efsane kasa derler, uzun yol keyfine diyecek yok

99 model 130 bin deyse çok iyi ama servise iyi baktırman lazım km oynanmış olmasın. fiyat belirtmemişsin
Hocam 17bin yazmış ilanında bugün gittik baktık birader sürdü kaça kadar düşer bilmiyorum pazarlık yapmadık.
Klima yook Lpg istemiyorum motor temiz olsun yeter deneme sürüşü yaptık motorda sorun yok güç olarak.
110 beygir araba tutulan modeliymiş.
Kaç paraya kadar vermeliyim 16nın altına düşmez sanırım.
Oynanmış olmayacağına inanıyorum zira araba gerçekden temiz ilk sahibinden almış adam ve 5 ay kullanmış bir ihtiyaç doğmuş ondan dolayı satıyor ilk sahibide komşusu yani yatan arabaymış.