zdearban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fiyatı biraz şişirmiş sanırım, içinize sindiyse alın dicem ama klima ve lpg olmaması ilerde satarken size sıkıntı yaratacak, sizin düşüncenizde olup aracı bu şekilde satın alacak çok az kişi vardır. Ona göre kararınızı verin.
17den listeleyen biri 15.500 e düşer mi sizce.

varyemez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaklaşık 3 ay önce corsa Njoy 2005 model dizel arabamı 23bin den sattım. Kmsi 88 bin idi. Bu km için dizel de değil fiyat çok yüksek. Benim sattığım araçta da tavan kısımında güneş yanıkları başlamıştı.
Bu araç kapalı garaj arabası gerçekden çok temiz evet 6 yaş daha fazla ama segment farkı var.. Arkadaşta 2004 corsa var 200binde oda 18bin istiyor.

Araçta sevdiğim şey kaza boya hasar kaydı ıvır zıvır olmaması.
Kliması olsa süper olurdu klimalı modellere 18 yazıyorlar. Lpg istemiyorum saten.