• 19-10-2014, 02:19:38
    #19
    200.000'de dizel araba alma alırsan da corsa gibi bir araba alma hocam hem eski model hemde dizel yüksek km
  • 19-10-2014, 02:28:58
    #20
    Hocam bugün pazarda 96 aynı dediğin arabanın bordosu vardı kaçlıktı bilmiyorum ama kulak misafiri oldum ön kaput değişik 18.500 TL istiyordu. Tüp var yok onu bilmiyorum yalnız benzin ile şehir içinde araba 35 kuruş yakacağını zannetmiyorum. 40-45 kuruşun kesinlikle altına düşmeyecektir diyebilirim. Zaten tüpte 25-30 kuruş yakıyor eğer 35 kuruş olsa herkes benzinle gezer. Opel astra 2003 sedan var bende şehir içi 50 kuruş yakıyor benzinli. Eğer bu tarzlarda bir araba düşünürsen görüşedebiliriz.
  • 19-10-2014, 13:52:28
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Pahallı. Benzinli 1.4 istersen Tek parça boyalı ORJİNAL 75.000KM'de Full servis bakımlı son fiyat 19.000TL'ye verebilirim.
  • 19-10-2014, 16:56:49
    #22
    d4rkpi0n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bugün pazarda 96 aynı dediğin arabanın bordosu vardı kaçlıktı bilmiyorum ama kulak misafiri oldum ön kaput değişik 18.500 TL istiyordu. Tüp var yok onu bilmiyorum yalnız benzin ile şehir içinde araba 35 kuruş yakacağını zannetmiyorum. 40-45 kuruşun kesinlikle altına düşmeyecektir diyebilirim. Zaten tüpte 25-30 kuruş yakıyor eğer 35 kuruş olsa herkes benzinle gezer. Opel astra 2003 sedan var bende şehir içi 50 kuruş yakıyor benzinli. Eğer bu tarzlarda bir araba düşünürsen görüşedebiliriz.

    Hocam bu toyatalar az yakıyormuş gerçekden, tüplede en iyi uyum sağladığı konuşuluyor..
    Az önce başka birini aradam aynı 1.6 1999 30 krş yakıyor dedi ist şehir içi.

    35 krş yakarsa bence lpg ye gerek bile yok.

    2-3 kişiyi daha arıcam sadece benzinli olan.
  • 19-10-2014, 19:20:39
    #23
    monarch20 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu toyatalar az yakıyormuş gerçekden, tüplede en iyi uyum sağladığı konuşuluyor..
    Az önce başka birini aradam aynı 1.6 1999 30 krş yakıyor dedi ist şehir içi.

    35 krş yakarsa bence lpg ye gerek bile yok.

    2-3 kişiyi daha arıcam sadece benzinli olan.
    Peki bu aradığının aracıda mı tüpsüz hocam?
  • 19-10-2014, 19:27:04
    #24
    renault megane 2 sw 240 binde bizim araç sıkıntı yok maşallah. ama araçların kilometreleriyle çok oynuyorlar ekspertize sokun neresinde boya var, beygir kaybı var mı, kaza geçirmiş mi hepsi çıkıyor.

    Yanlış anlaşılma olmasın ama araba alırken kimseye güvenmeyin. 50 100 lira verin kontrol ettirin. Pert arabayı bile kakalamaya çalışanlar oluyor.
  • 19-10-2014, 19:33:41
    #25
    d4rkpi0n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki bu aradığının aracıda mı tüpsüz hocam?
    Aynen hocam tüpsüz satıcağı için ucuz söyledi diyelim 30 dedi biz 35 krş sayalım gerçekden güzel motoru var aracın
  • 19-10-2014, 20:06:15
    #26
    Hocam yanlış anlama ama ben 40 kuruşun altına düşeceğini zannetmiyorum. Ha çok bişey farketmiyor ayda 300 km yapsan 60 TL fark yapar buda sanırım sana sıkıntı olmaz hocam.
  • 03-11-2014, 20:15:39
    #27
    Fiyat normal, ekspertize götürüp motor testi yaptırın %80 ve üzeri çıkarsa kaçırmayın km çok değil 2004 model araç sonuçta, ayrıca tam gaz yapıp egzoza bakın siyah duman atıyor mu çok fazla atıyorsa pek yaklaşmayın.