monarch20 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu toyatalar az yakıyormuş gerçekden, tüplede en iyi uyum sağladığı konuşuluyor..
Az önce başka birini aradam aynı 1.6 1999 30 krş yakıyor dedi ist şehir içi.

35 krş yakarsa bence lpg ye gerek bile yok.

2-3 kişiyi daha arıcam sadece benzinli olan.
Peki bu aradığının aracıda mı tüpsüz hocam?