Hocam bugün pazarda 96 aynı dediğin arabanın bordosu vardı kaçlıktı bilmiyorum ama kulak misafiri oldum ön kaput değişik 18.500 TL istiyordu. Tüp var yok onu bilmiyorum yalnız benzin ile şehir içinde araba 35 kuruş yakacağını zannetmiyorum. 40-45 kuruşun kesinlikle altına düşmeyecektir diyebilirim. Zaten tüpte 25-30 kuruş yakıyor eğer 35 kuruş olsa herkes benzinle gezer.

Opel astra 2003 sedan var bende şehir içi 50 kuruş yakıyor benzinli. Eğer bu tarzlarda bir araba düşünürsen görüşedebiliriz.
Hocam bu toyatalar az yakıyormuş gerçekden, tüplede en iyi uyum sağladığı konuşuluyor..
Az önce başka birini aradam aynı 1.6 1999 30 krş yakıyor dedi ist şehir içi.
35 krş yakarsa bence lpg ye gerek bile yok.
2-3 kişiyi daha arıcam sadece benzinli olan.