Yaklaşık 3 ay önce corsa Njoy 2005 model dizel arabamı 23bin den sattım. Kmsi 88 bin idi. Bu km için dizel de değil fiyat çok yüksek. Benim sattığım araçta da tavan kısımında güneş yanıkları başlamıştı.