Piyasası bu seviye de 19 bin in altında listeleyen yok nerdeyse 2004 leri..

Dizel motor ömrü uzun olur diye biliyordum özellikle Opel gibi alman markalarında Tek sorunu Turbo da olur dediler. Bende çekinerek bakıyorum yüksek km den ötürü.

Kronik benim başımı ağırtcak sorunu olmuyacağını bilsem alırım bakım reflektiye olmadığı sürece baktırırız sorun olmaz ama bende kararsızdım yorumlarda ice bastırdı bizi..

Yorumlar için teşekkürler tek tek alıntı yapamadım..