• 10-09-2008, 13:28:14
    #46
    My_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yapılabilecekleri düşünsek biraz?

    en azından belli bi yaş altına hosting satmammaktan başlayabiliriz.

    ne kadar mantıklı bilinmez ama benim bir önerim var.
    Reseller ve vps satışını durdurmak lazım bence, tabi bu ha diyince olmaz toplu dilekce ile ilgili kurumlara başvuruda bulunmalıyız, resellerden gelir elde edemiyecegiz belki ama piyasanın %50 si de bize kalacak artık tostcular gidince..
  • 10-09-2008, 13:28:51
    #47
    Üyeliği durduruldu
    My_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayakta tutan 3-5 kurumsal siteyse gerçekten vahim durumlar....
    artık bişey yapmanın vakti geldi.
    Evet malesefki beni ayakta tutan kurumsal müşterilerim, 3-5 veya 300-500 bunu hafife almadan herkese aynı hizmeti sunmak zorundayız neticede. Ayrı bir konu, piyasaya yenilik getirmektir ayakta kalabilmek için.

    En büyük reklamın müşterilerimiz olduğunu unutmamamız gerekiyor bu nedenle 3 kuruşun hesabını yapmadan yatırıma devam edilmeli görüşündeyim, en azından bizim mottomuz bu henüz elle tutulur bir gelirimiz olmadığı halde yatırım yapmayı sürdürüyoruz örn. irtibat ofisleri, eleman alarak destek süresini 24 saate çıkarmak vb. gibi örnekler ve yapılabilecekler tabiki çoğaltılabilir ancak fiyat kırıp tostçu seviyesinde satış yapanlara bakış açım; bu firmalar ölüyor ve yapılan ölüyü diriltmeye çalışmak.
  • 10-09-2008, 13:29:39
    #48
    Üyeliği durduruldu
    kankenan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne kadar mantıklı bilinmez ama benim bir önerim var.
    Reseller ve vps satışını durdurmak lazım bence, tabi bu ha diyince olmaz toplu dilekce ile ilgili kurumlara başvuruda bulunmalıyız, resellerden gelir elde edemiyecegiz belki ama piyasanın %50 si de bize kalacak artık tostcular gidince..

    ya da resellerdan ve vpsten host satışısı yapanlara verilmesin hizmet.
  • 10-09-2008, 13:30:55
    #49
    My_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya da resellerdan ve vpsten host satışısı yapanlara verilmesin hizmet.
    evet daha mantıklı
  • 10-09-2008, 13:31:26
    #50
    Serkan Özduman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sektör bizim için çoktan bitti. Büyük olanlar herzaman kazanır çünkü alıcıları bellidir. Bizim ise belli değildir. Bugün benden alır yarın benden ucuza veren birisi çıkar ondan alınır, bu şekilde bu işlerde devam eder. Öncelikle hitap ettiğimiz kesimi değiştirmemiz yada dahada geliştirmemiz lazım. Büyük firmaların alıcılarını herkes zaten biliyor, ödedikleri rakamlarda bizden çok çok fazla, maalesef bizim piyasayı yönlendirme vs. gibi durumlarımız olamıyor. Herkes kendi ekmeğinin derdinde ve daha fazla nasıl satış yapabilirim diye uğraşıyor.Bunun içinde fiyatlar sürekli aşağılara inerken 1 hdd alanına limitler veriliyor. Müşterilerde bunu gördükçe daha fazla alanı daha ucuza almak istiyor.
    En doğru en iyi açıklama bu işte, sektörü aşağı çeken dolaylı yoldan bizleriz. Müşterilerde bunu gördükçe iyice şaşırıyorlar artık. Konulara bakıyorum, tr lokasyon 50 gb alan 300 gb bw, bütçem 10 lira. Bu kimin yüzünden bizim yüzümüzden bu nedenle hiç tartışmaya gerek yok bence.
  • 10-09-2008, 13:31:29
    #51
    Üyeliği durduruldu
    grikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet malesefki beni ayakta tutan kurumsal müşterilerim, 3-5 veya 300-500 bunu hafife almadan herkese aynı hizmeti sunmak zorundayız neticede. Ayrı bir konu, piyasaya yenilik getirmektir ayakta kalabilmek için.
    En büyük reklamın müşterilerimiz olduğunu unutmamamız gerekiyor bu nedenle 3 kuruşun hesabını yapmadan yatırıma devam edilmeli görüşündeyim, en azından bizim mottomuz bu henüz elle tutulur bir gelirimiz olmadığı halde yatırım yapmayı sürdürüyoruz örn. irtibat ofisleri, eleman alarak destek süresini 24 saate çıkarmak vb. gibi örnekler ve yapılabilecekler tabiki çoğaltılabilir ancak fiyat kırıp tostçu seviyesinde satış yapanlara bakış açım; bu firmalar ölüyor ve yapılan ölüyü diriltmeye çalışmak.

    bunları zaten bu durgunluğa karşı ayakta durmak için yapmıyormyuz?

    yoksa siz evde kazansaydınız aylık 4-5bin lira açarmıydınız ofis?
  • 10-09-2008, 13:32:29
    #52
    Üyeliği durduruldu
    kankenan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne kadar mantıklı bilinmez ama benim bir önerim var.
    Reseller ve vps satışını durdurmak lazım bence, tabi bu ha diyince olmaz toplu dilekce ile ilgili kurumlara başvuruda bulunmalıyız, resellerden gelir elde edemiyecegiz belki ama piyasanın %50 si de bize kalacak artık tostcular gidince..
    Bunu yapmak zor değil gayet kolay Kenan -ki ben yapıyorum, eklersin sözleşmene verdiğin hizmetin 3. kişilere satılamayacağına dair bir madde, periyodik incelemelerinde bununla karşılaşırsan uyarır müşterini kırmadan gönderirsin
  • 10-09-2008, 13:35:12
    #53
    grikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu yapmak zor değil gayet kolay Kenan -ki ben yapıyorum, eklersin sözleşmene verdiğin hizmetin 3. kişilere satılamayacağına dair bir madde, periyodik incelemelerinde bununla karşılaşırsan uyarır müşterini kırmadan gönderirsin
    iyi de burak bunu sadece sen ben ve birkaç kişinin daha yapması bir anlam teşkil etmiyor sen yaparsın ben yapmam senin müşterin bana gelir. herkezin aynı şeyi yapması lazım..
  • 10-09-2008, 13:35:46
    #54
    Üyeliği durduruldu
    My_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunları zaten bu durgunluğa karşı ayakta durmak için yapmıyormyuz?
    yoksa siz evde kazansaydınız aylık 4-5bin lira açarmıydınız ofis?
    Hayır biz bu planları yapmaya başladığımızda durgunluğa karşı durmak için düşünmedik, evde kazanma gibi bir düşüncemiz hiç bir zaman olmadı ofisimizi açtık, firmamızı kurduk, eksiklerimizi tamamladık ve çalışıyoruz şu an tek amacımızda firmamızı geliştirebilmek, ben dahil henüz hiç kimse grikare'den 1 lira çekmiş değildir. Mesela Kankenan eski bir müşterim ve uzun yıllardır beni tanıyan biri çalışma şeklimizi gayet iyi biliyor.