kankenan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne kadar mantıklı bilinmez ama benim bir önerim var.
Reseller ve vps satışını durdurmak lazım bence, tabi bu ha diyince olmaz toplu dilekce ile ilgili kurumlara başvuruda bulunmalıyız, resellerden gelir elde edemiyecegiz belki ama piyasanın %50 si de bize kalacak artık tostcular gidince..
Bunu yapmak zor değil gayet kolay Kenan -ki ben yapıyorum, eklersin sözleşmene verdiğin hizmetin 3. kişilere satılamayacağına dair bir madde, periyodik incelemelerinde bununla karşılaşırsan uyarır müşterini kırmadan gönderirsin