bunları zaten bu durgunluğa karşı ayakta durmak için yapmıyormyuz?
yoksa siz evde kazansaydınız aylık 4-5bin lira açarmıydınız ofis?
Hayır biz bu planları yapmaya başladığımızda durgunluğa karşı durmak için düşünmedik, evde kazanma gibi bir düşüncemiz hiç bir zaman olmadı ofisimizi açtık, firmamızı kurduk, eksiklerimizi tamamladık ve çalışıyoruz şu an tek amacımızda firmamızı geliştirebilmek, ben dahil henüz hiç kimse grikare'den 1 lira çekmiş değildir. Mesela Kankenan eski bir müşterim ve uzun yıllardır beni tanıyan biri çalışma şeklimizi gayet iyi biliyor.