• 10-09-2008, 13:36:02
    #55
    Üyeliği durduruldu
    grikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu yapmak zor değil gayet kolay Kenan -ki ben yapıyorum, eklersin sözleşmene verdiğin hizmetin 3. kişilere satılamayacağına dair bir madde, periyodik incelemelerinde bununla karşılaşırsan uyarır müşterini kırmadan gönderirsin

    bir kişiyle olmuyor bu....

    herkesin yapması lazım.

    sizin, bizim, onun.
  • 10-09-2008, 13:38:26
    #56
    Yeni yeni arastirdigim bir piyasa oldugu icin benim dusuncem su;Piyasa olmedi ,Piyasada teknik bilgisi olan insan cok az.

    isim vermeyecegim;Gecenlerde bilgili bir arkadas hosting firmasi acmisti ve 2-3 ayda o kadar cok musterisi oldu ki.Kendisi bile sasirmistir.Bunun tek bir nedeni vardi ;Bilgi
  • 10-09-2008, 13:39:02
    #57
    Üyeliği durduruldu
    My_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir kişiyle olmuyor bu....
    herkesin yapması lazım.
    sizin, bizim, onun.
    bunun için de en başta söylediğime gelmek lazım, bir ticaret odası, dernek, federasyon yani kurumsal ve resmi bir yapı.

    Nasıl TK faaliyet belgesi uygulamasını başlattı ve herkez katılmak zorunda kaldı, böyle bir oluşum kuracaksın + son kullanıcıya tanıtımını tv reklamlarına varıncaya kadar yapacaksın, iş yapmak isteyen firma katılmak durumunda kalacak ve bu kurulan kurum örn. telekom ve tk'ya karşı firmaların haklarını savunabilecek bir merkez olacak. Tusiad gibi oluşumları gözünüze getirin burada.
  • 10-09-2008, 13:39:08
    #58
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar olabilecek en mantıklı şey,

    8 Hostingci arkadaşın ( 1 tanesi dernek başkanı olmak üzere ) birleşip bir çatı altında TÜRKİYE HOSTİNGCİLER DERNEĞİNİ KURMASIDIR. Böylece herşey orada anlaşılır ve belirli kurallar koyunur başka çaresinin olduğunu sanmıyorum..

    Bence bunu Ankara 'da veya İstanbul 'da bulunan arkadaşlar yapmalı ve yapılması gerekli..

    Yapılma aşımasından sonra .org.tr uzantılı bir domain ile TÜRKİYE HOSTİNGCİLER DERNEĞİ WEB SİTESİ oluşturulur ve burada herşey gün yüzüne çıkar..

    Piyasayı canlandırmak için gerekli olan birşey olarak düşünüyorum..
  • 10-09-2008, 13:40:45
    #59
    yelhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar olabilecek en mantıklı şey,

    8 Hostingci arkadaşın 1 tanesi dernek başkan olmak üzere birleşip TÜRKİYE HOSTİNGCİLER DERNEĞİNİ KURMASIDIR. Böylece herşey orada anlaşılır ve belirli kurallar koyunur başka çaresinin olduğunu sanmıyorum..

    Bence bunu Ankara 'da veya İstanbul 'da bulunan arkadaşlar yapmalı ve yapılması gerekli..

    Yapılma aşımasından sonra .org.tr uzantılı bir domain ile TÜRKİYE HOSTİNGCİLER DERNEĞİ WEB SİTESİ oluşturulur ve burada herşey gün yüzüne çıkar..

    Piyasayı canlandırmak için gerekli olan birşey olarak düşünüyorum..
    Bir konu altında anlaşamayan insanların dernek içinde nasıl olacağını merakla görmek istiyorum .
  • 10-09-2008, 13:42:14
    #60
    Üyeliği durduruldu
    daha önce çok tartışıldı hiç olumlu sonuç alınamadı dernek hakkında... bunun giderleri var avukatı var tüzüğü var vs vs masraf çok böyle can çekişirken o masraflar daha kötü.
  • 10-09-2008, 13:43:18
    #61
    kernelheaders adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir konu altında anlaşamayan insanların dernek içinde nasıl olacağını merakla görmek istiyorum .
    Böyle bir düşünce içerisinde oldukça dahada kötüye gideceğiz.. Sadece birinin yaşadığı durum değil bu bu işi yapan herkesin yaşamış olduğu sorundur..

    Böyle birşeyin yapılması şart...
  • 10-09-2008, 13:43:18
    #62
    dernek fikri çok güzel aslında bunu gerçekleştirmemiz gerek..
  • 10-09-2008, 13:44:49
    #63
    Üyeliği durduruldu
    My_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha önce çok tartışıldı hiç olumlu sonuç alınamadı dernek hakkında... bunun giderleri var avukatı var tüzüğü var vs vs masraf çok böyle can çekişirken o masraflar daha kötü.
    Tabiki bu kolay değildir en az 4.000 ytl gibi bir rakamı gözden çıkarmak gerekir ama adam akıllı insanlarla yapılabilir. yukarıda bahsedildiği gibi Ankara/İstanbul merkezli bir oluşum olması doğru olacaktır.

    +

    Buranın ayakta kalabilmesi için bir aidati olacağından sanmıyorumki herkez üye olsun