Arkadaşlar olabilecek en mantıklı şey,

8 Hostingci arkadaşın ( 1 tanesi dernek başkanı olmak üzere ) birleşip bir çatı altında TÜRKİYE HOSTİNGCİLER DERNEĞİNİ KURMASIDIR. Böylece herşey orada anlaşılır ve belirli kurallar koyunur başka çaresinin olduğunu sanmıyorum..

Bence bunu Ankara 'da veya İstanbul 'da bulunan arkadaşlar yapmalı ve yapılması gerekli..

Yapılma aşımasından sonra .org.tr uzantılı bir domain ile TÜRKİYE HOSTİNGCİLER DERNEĞİ WEB SİTESİ oluşturulur ve burada herşey gün yüzüne çıkar..

Piyasayı canlandırmak için gerekli olan birşey olarak düşünüyorum..