• 10-09-2008, 12:57:40
    #10
    Üyeliği durduruldu
    My_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çözüm alslında bizi elimizde, piyasayı biz yönettiğimiz için.
    ama çözüm nasıl?
    bu işin bir çözümü var: ticaret odası, federasyon vb. bir çatı altında standartları belirleyip toplanmak. kaldıki bu da büyük şirketlerin elindedir bizim değil.
  • 10-09-2008, 12:58:44
    #11
    Üyeliği durduruldu
    piyasa toscular yüzünden öldü ! Hostcular dursa bu piyasada daha güzel olurdu.
  • 10-09-2008, 12:58:56
    #12
    Üyeliği durduruldu
    grikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu işin bir çözümü var: ticaret odası, federasyon vb. bir çatı altında standartları belirleyip toplanmak. kaldıki bu da büyük şirketlerin elindedir bizim değil.

    kimin yani diyorsun ki ipler;

    Türk Ticaret, İsim Tescil.. vs

    bunlarda ?
  • 10-09-2008, 13:01:01
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Artık şirket olan olmayan herkes resellerinden host satışı yaptığı için bu durumlara düştü hosting işi.
  • 10-09-2008, 13:01:37
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ah ah TK bi temizlese piyasa çok güzel olur gerçe okullar açildi düzelmesi lazim
  • 10-09-2008, 13:02:03
    #15
    Üyeliği durduruldu
    HDDServers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    piyasa toscular yüzünden öldü ! Hostcular dursa bu piyasada daha güzel olurdu.
    Evet sen gidersen piyasa çok daha güzel olacak, ama olay keşke sadece seninle bitse.

    My_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kimin yani diyorsun ki ipler;
    Türk Ticaret, İsim Tescil.. vs
    bunlarda ?
    Bunların haricinde daha büyükleri, örneğin koç.net, netone, doruk vb. atıyorum şimdi burada 100 firma (gerçek şahıs firmaları veya tüzel kişiler) birleşip bir oda kurma kararı aldık. bu saydıklarımız katılmadığı sürece ancak kendi aramızda standartları belirlemiş oluruz. Aynı zamanda bu saydıklarımızın katılmaları için, kendi standartlarımızı bu firmaların seviyesine yükseltmek durumunda kalırız.
  • 10-09-2008, 13:02:53
    #16
    Üyeliği durduruldu
    My_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kimin yani diyorsun ki ipler;

    Türk Ticaret, İsim Tescil.. vs

    bunlarda ?
    evet o tür firmaları vm sevmez sadece adam 10 mb alana 50 ytl parayı verir arkasına bakmaz hosting sahibi ama bu işe yeni başlamış insanların her gün problemlerini görüyoruz hdd yanması,telekom bazlı kesilmeler,ödemeler vs. derken büyük her zaman daha büyüktür türkiyede işini iyi yapan adam sayısı çok az maalesef
  • 10-09-2008, 13:02:59
    #17
    Üyeliği durduruldu
    grikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet sen gidersen piyasa çok daha güzel olacak, ama olay keşke sadece seninle bitse.
    Bunların haricinde daha büyükleri, örneğin koç.net, netone, doruk vb. atıyorum şimdi burada 100 firma (gerçek şahıs firmaları veya tüzel kişiler) birleşip bir oda kurma kararı aldık. bu saydıklarımız katılmadığı sürece ancak kendi aramızda standartları belirlemiş oluruz. Aynı zamanda bu saydıklarımıın katılmaları için, kendi standartlarımızı bu firmaların seviyesine yükseltmek durumunda kalırız.

    şöyle durum var... Sayı olarak fazlayız...

    bu forumdan bir kimse, koç.net ten hizmet alacağınza gelir sizden alır.

    birlikten kuvvet doğar.
  • 10-09-2008, 13:04:43
    #18
    Üyeliği durduruldu
    grikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet sen gidersen piyasa çok daha güzel olacak, ama olay keşke sadece seninle bitse.
    Bunların haricinde daha büyükleri, örneğin koç.net, netone, doruk vb. atıyorum şimdi burada 100 firma (gerçek şahıs firmaları veya tüzel kişiler) birleşip bir oda kurma kararı aldık. bu saydıklarımız katılmadığı sürece ancak kendi aramızda standartları belirlemiş oluruz. Aynı zamanda bu saydıklarımızın katılmaları için, kendi standartlarımızı bu firmaların seviyesine yükseltmek durumunda kalırız.

    Ben degil ! faliyet belgesi olmayanlar gidicek tek tek kurumsal olanlar kalicak