My_X adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Piyasa Öldümü
199
●11.746
- 10-09-2008, 12:58:44Üyeliği durduruldupiyasa toscular yüzünden öldü ! Hostcular dursa bu piyasada daha güzel olurdu.
- 10-09-2008, 12:58:56Üyeliği durduruldugrikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kimin yani diyorsun ki ipler;
Türk Ticaret, İsim Tescil.. vs
bunlarda ? - 10-09-2008, 13:01:37Üyeliği durdurulduah ah TK bi temizlese piyasa çok güzel olur gerçe okullar açildi düzelmesi lazim
- 10-09-2008, 13:02:03Üyeliği durdurulduEvet sen gidersen piyasa çok daha güzel olacak, ama olay keşke sadece seninle bitse.HDDServers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunların haricinde daha büyükleri, örneğin koç.net, netone, doruk vb. atıyorum şimdi burada 100 firma (gerçek şahıs firmaları veya tüzel kişiler) birleşip bir oda kurma kararı aldık. bu saydıklarımız katılmadığı sürece ancak kendi aramızda standartları belirlemiş oluruz. Aynı zamanda bu saydıklarımızın katılmaları için, kendi standartlarımızı bu firmaların seviyesine yükseltmek durumunda kalırız.My_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 10-09-2008, 13:02:53Üyeliği durdurulduevet o tür firmaları vm sevmez sadece adam 10 mb alana 50 ytl parayı verir arkasına bakmaz hosting sahibi ama bu işe yeni başlamış insanların her gün problemlerini görüyoruz hdd yanması,telekom bazlı kesilmeler,ödemeler vs. derken büyük her zaman daha büyüktür türkiyedeMy_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işini iyi yapan adam sayısı çok az maalesef
- 10-09-2008, 13:02:59Üyeliği durduruldugrikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şöyle durum var... Sayı olarak fazlayız...
bu forumdan bir kimse, koç.net ten hizmet alacağınza gelir sizden alır.
birlikten kuvvet doğar. - 10-09-2008, 13:04:43Üyeliği durduruldugrikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben degil ! faliyet belgesi olmayanlar gidicek tek tek kurumsal olanlar kalicak