Evet sen gidersen piyasa çok daha güzel olacak, ama olay keşke sadece seninle bitse.
Bunların haricinde daha büyükleri, örneğin koç.net, netone, doruk vb. atıyorum şimdi burada 100 firma (gerçek şahıs firmaları veya tüzel kişiler) birleşip bir oda kurma kararı aldık. bu saydıklarımız katılmadığı sürece ancak kendi aramızda standartları belirlemiş oluruz. Aynı zamanda bu saydıklarımızın katılmaları için, kendi standartlarımızı bu firmaların seviyesine yükseltmek durumunda kalırız.
Ben degil ! faliyet belgesi olmayanlar gidicek tek tek kurumsal olanlar kalicak