Evet sen gidersen piyasa çok daha güzel olacak, ama olay keşke sadece seninle bitse.
Bunların haricinde daha büyükleri, örneğin koç.net, netone, doruk vb. atıyorum şimdi burada 100 firma (gerçek şahıs firmaları veya tüzel kişiler) birleşip bir oda kurma kararı aldık. bu saydıklarımız katılmadığı sürece ancak kendi aramızda standartları belirlemiş oluruz. Aynı zamanda bu saydıklarımıın katılmaları için, kendi standartlarımızı bu firmaların seviyesine yükseltmek durumunda kalırız.
şöyle durum var... Sayı olarak fazlayız...
bu forumdan bir kimse, koç.net ten hizmet alacağınza gelir sizden alır.
birlikten kuvvet doğar.