strhost adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Piyasa Öldümü
199
●11.746
- 10-09-2008, 13:13:50Üyeliği durdurulduHayır biz kötüyüz diye birşey yok, kendimi geçtim eminimki sen örn. isimtescil'den daha güzel bir hosting hizmeti sunuyorsun. Olay kalitede kötülükte de değil tamamen imajda ve alım gücünde.My_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kenan bir konuya değinmiş bak gelir/gider meselesi. Giderini karşılayabilen ve kurumsallığını koruyan firma bu sektörde ayakta kalacaktır mutlaka.
Örn. ben henüz yeni bir firmayım evet sunucularım var hatlarım var vs. ama giderim yok. Eğer 1000 ytl giderim olsaydı kepenk indirmek zorunda kalırdım çünkü gelir bunu karşılamıyor. yukarda bahsettiğimiz büyük firmaların buna dayanacak gücü+sabit bir kitlesi var. Bizim yapmamız gerekende bu kitleye ulaşmak. - 10-09-2008, 13:13:55Üyeliği durdurulduArkadaşlar her zaman küçükler daha güçlüdür, örneğin şöyle düşünün olayı:
- Küçük şirketler toplandı böyle bir sistem hazırlandı, kararlar alındı. İnsanlar büyük şirketler yerine gelir sizden alır, neden sizden alır çünkü siz bir odaya ( resmi olmalı ) üyesiniz.
Sizin 10 liraya sattığınızı X holdingi 50 liraya satıyorsa emin olun piyasayı siz belirlersiniz
- 10-09-2008, 13:13:58Üyeliği durdurulduMy_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayir Mantikli açiklamalar yapiyorum içine etmiyorum .!
faliyet belgesi olmayanlarin bu piyasadan gitmelerini istiyoruz. sende dahil. ! - 10-09-2008, 13:15:34Üyeliği durduruldu
- 10-09-2008, 13:16:39Üyeliği durduruldubu tostcu diye tabir edilenlerin gideri var. Peki bunlar nasıl ayakta.grikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
anlamadığım bir noktada şu; sizin nasıl gideriniz yok? - 10-09-2008, 13:17:11Şu konu şu mesajları yazanlar içinde bu piyasadan ardına bile bakmadan kaçıcak tek adam sensin emin ol !HDDServers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-09-2008, 13:17:35yıllık 100 ytl ye gidermi diyorsunuz ?My_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-09-2008, 13:18:29Üyeliği durdurulduKurumsal müşterilerim var sürekli anlamda sunucu/tasarım/güncelleme hizmeti sağladığım. Tüm giderlerim bu firmalar tarafından karşılanıyor.My_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O tostçu diye tabir ettiklerinin büyük bir bölümüde sabah babasından harçlığını alıyor.
tost satmaya devam...
sen gitmeden logout bile olmicam