My_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu tostcu diye tabir edilenlerin gideri var. Peki bunlar nasıl ayakta.
anlamadığım bir noktada şu; sizin nasıl gideriniz yok?
Kurumsal müşterilerim var sürekli anlamda sunucu/tasarım/güncelleme hizmeti sağladığım. Tüm giderlerim bu firmalar tarafından karşılanıyor.

O tostçu diye tabir ettiklerinin büyük bir bölümüde sabah babasından harçlığını alıyor.