My_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu tostcu diye tabir edilenlerin gideri var. Peki bunlar nasıl ayakta.

anlamadığım bir noktada şu; sizin nasıl gideriniz yok?
yıllık 100 ytl ye gidermi diyorsunuz ?