Hayır biz kötüyüz diye birşey yok, kendimi geçtim eminimki sen örn. isimtescil'den daha güzel bir hosting hizmeti sunuyorsun. Olay kalitede kötülükte de değil tamamen imajda ve alım gücünde.
Kenan bir konuya değinmiş bak gelir/gider meselesi. Giderini karşılayabilen ve kurumsallığını koruyan firma bu sektörde ayakta kalacaktır mutlaka.
Örn. ben henüz yeni bir firmayım evet sunucularım var hatlarım var vs. ama giderim yok. Eğer 1000 ytl giderim olsaydı kepenk indirmek zorunda kalırdım çünkü gelir bunu karşılamıyor. yukarda bahsettiğimiz büyük firmaların buna dayanacak gücü+sabit bir kitlesi var. Bizim yapmamız gerekende bu kitleye ulaşmak.
bu tostcu diye tabir edilenlerin gideri var. Peki bunlar nasıl ayakta.
anlamadığım bir noktada şu; sizin nasıl gideriniz yok?