Merhaba arkadaşlar,
nedenini anlayamadığım bir şekilde son aylarda satışlarda ciddi düşmeler var, hatayı kendimde arıyacağım ama aksine son aylarda hizmet standartlarını yükselttik. Piyasa ölümüdür nedir anlayamadım sizin işleriniz nasıl.
Piyasa Öldümü
199
●11.746
- 10-09-2008, 12:53:23Üyeliği durduruldustrhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çözüm alslında bizi elimizde, piyasayı biz yönettiğimiz için.
ama çözüm nasıl?