her gün bir firmanın battığını yada devrettiğini görüyoruz hep birlikte.. işlerin bu duruma gelmesinin de tek sebebi var gözümde; tost.

kim düşünebilirdiki gtechnics'in batabileceğini? ki ben halen inanmıyorum.