Arkadaşlar her zaman küçükler daha güçlüdür, örneğin şöyle düşünün olayı:
- Küçük şirketler toplandı böyle bir sistem hazırlandı, kararlar alındı. İnsanlar büyük şirketler yerine gelir sizden alır, neden sizden alır çünkü siz bir odaya ( resmi olmalı ) üyesiniz.
Sizin 10 liraya sattığınızı X holdingi 50 liraya satıyorsa emin olun piyasayı siz belirlersiniz