• 10-09-2008, 13:13:16
    #28
    strhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hala sidik yarışı yapıyorsunuz birbirinizi bile desteklemeye gücünüz yok tost satmaya devam...
    +100
  • 10-09-2008, 13:13:50
    #29
    Üyeliği durduruldu
    My_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şöyle bişey var. onların sesi çıkmıyorsa demek ki onlarda bir durgunluk yok, aksibe bir yükseliş var. Yükseliş var, bizde düşüş var şunu çıkarırım ordan ben;
    biz kötüyüz, herkes oraya kaçıyor.
    Hayır biz kötüyüz diye birşey yok, kendimi geçtim eminimki sen örn. isimtescil'den daha güzel bir hosting hizmeti sunuyorsun. Olay kalitede kötülükte de değil tamamen imajda ve alım gücünde.

    Kenan bir konuya değinmiş bak gelir/gider meselesi. Giderini karşılayabilen ve kurumsallığını koruyan firma bu sektörde ayakta kalacaktır mutlaka.

    Örn. ben henüz yeni bir firmayım evet sunucularım var hatlarım var vs. ama giderim yok. Eğer 1000 ytl giderim olsaydı kepenk indirmek zorunda kalırdım çünkü gelir bunu karşılamıyor. yukarda bahsettiğimiz büyük firmaların buna dayanacak gücü+sabit bir kitlesi var. Bizim yapmamız gerekende bu kitleye ulaşmak.
  • 10-09-2008, 13:13:55
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar her zaman küçükler daha güçlüdür, örneğin şöyle düşünün olayı:

    - Küçük şirketler toplandı böyle bir sistem hazırlandı, kararlar alındı. İnsanlar büyük şirketler yerine gelir sizden alır, neden sizden alır çünkü siz bir odaya ( resmi olmalı ) üyesiniz.

    Sizin 10 liraya sattığınızı X holdingi 50 liraya satıyorsa emin olun piyasayı siz belirlersiniz
  • 10-09-2008, 13:13:58
    #31
    Üyeliği durduruldu
    My_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hdd heryerin içine ediyosun. bu konuya da ettin. hdd diye bi konu aç, içinde dalaşın
    mantıklı konuları berbat etmeyin.

    Hayir Mantikli açiklamalar yapiyorum içine etmiyorum .!


    faliyet belgesi olmayanlarin bu piyasadan gitmelerini istiyoruz. sende dahil. !
  • 10-09-2008, 13:15:34
    #32
    Üyeliği durduruldu
    HDDServers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayir Mantikli açiklamalar yapiyorum içine etmiyorum .!
    faliyet belgesi olmayanlarin bu piyasadan gitmelerini istiyoruz. sende dahil. !

    sen gitmeden logout bile olmicam
  • 10-09-2008, 13:16:39
    #33
    Üyeliği durduruldu
    grikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır biz kötüyüz diye birşey yok, kendimi geçtim eminimki sen örn. isimtescil'den daha güzel bir hosting hizmeti sunuyorsun. Olay kalitede kötülükte de değil tamamen imajda ve alım gücünde.
    Kenan bir konuya değinmiş bak gelir/gider meselesi. Giderini karşılayabilen ve kurumsallığını koruyan firma bu sektörde ayakta kalacaktır mutlaka.
    Örn. ben henüz yeni bir firmayım evet sunucularım var hatlarım var vs. ama giderim yok. Eğer 1000 ytl giderim olsaydı kepenk indirmek zorunda kalırdım çünkü gelir bunu karşılamıyor. yukarda bahsettiğimiz büyük firmaların buna dayanacak gücü+sabit bir kitlesi var. Bizim yapmamız gerekende bu kitleye ulaşmak.
    bu tostcu diye tabir edilenlerin gideri var. Peki bunlar nasıl ayakta.

    anlamadığım bir noktada şu; sizin nasıl gideriniz yok?
  • 10-09-2008, 13:17:11
    #34
    HDDServers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayir Mantikli açiklamalar yapiyorum içine etmiyorum .!


    faliyet belgesi olmayanlarin bu piyasadan gitmelerini istiyoruz. sende dahil. !
    Şu konu şu mesajları yazanlar içinde bu piyasadan ardına bile bakmadan kaçıcak tek adam sensin emin ol !
  • 10-09-2008, 13:17:35
    #35
    My_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu tostcu diye tabir edilenlerin gideri var. Peki bunlar nasıl ayakta.

    anlamadığım bir noktada şu; sizin nasıl gideriniz yok?
    yıllık 100 ytl ye gidermi diyorsunuz ?
  • 10-09-2008, 13:18:29
    #36
    Üyeliği durduruldu
    My_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu tostcu diye tabir edilenlerin gideri var. Peki bunlar nasıl ayakta.
    anlamadığım bir noktada şu; sizin nasıl gideriniz yok?
    Kurumsal müşterilerim var sürekli anlamda sunucu/tasarım/güncelleme hizmeti sağladığım. Tüm giderlerim bu firmalar tarafından karşılanıyor.

    O tostçu diye tabir ettiklerinin büyük bir bölümüde sabah babasından harçlığını alıyor.