My_X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir kişiyle olmuyor bu....
herkesin yapması lazım.
sizin, bizim, onun.
bunun için de en başta söylediğime gelmek lazım, bir ticaret odası, dernek, federasyon yani kurumsal ve resmi bir yapı.

Nasıl TK faaliyet belgesi uygulamasını başlattı ve herkez katılmak zorunda kaldı, böyle bir oluşum kuracaksın + son kullanıcıya tanıtımını tv reklamlarına varıncaya kadar yapacaksın, iş yapmak isteyen firma katılmak durumunda kalacak ve bu kurulan kurum örn. telekom ve tk'ya karşı firmaların haklarını savunabilecek bir merkez olacak. Tusiad gibi oluşumları gözünüze getirin burada.