grikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu yapmak zor değil gayet kolay Kenan -ki ben yapıyorum, eklersin sözleşmene verdiğin hizmetin 3. kişilere satılamayacağına dair bir madde, periyodik incelemelerinde bununla karşılaşırsan uyarır müşterini kırmadan gönderirsin

bir kişiyle olmuyor bu....

herkesin yapması lazım.

sizin, bizim, onun.