Sektör bizim için çoktan bitti. Büyük olanlar herzaman kazanır çünkü alıcıları bellidir. Bizim ise belli değildir. Bugün benden alır yarın benden ucuza veren birisi çıkar ondan alınır, bu şekilde bu işlerde devam eder. Öncelikle hitap ettiğimiz kesimi değiştirmemiz yada dahada geliştirmemiz lazım. Büyük firmaların alıcılarını herkes zaten biliyor, ödedikleri rakamlarda bizden çok çok fazla, maalesef bizim piyasayı yönlendirme vs. gibi durumlarımız olamıyor. Herkes kendi ekmeğinin derdinde ve daha fazla nasıl satış yapabilirim diye uğraşıyor.Bunun içinde fiyatlar sürekli aşağılara inerken 1 hdd alanına limitler veriliyor. Müşterilerde bunu gördükçe daha fazla alanı daha ucuza almak istiyor.
En doğru en iyi açıklama bu işte, sektörü aşağı çeken dolaylı yoldan bizleriz. Müşterilerde bunu gördükçe iyice şaşırıyorlar artık. Konulara bakıyorum, tr lokasyon 50 gb alan 300 gb bw, bütçem 10 lira. Bu kimin yüzünden bizim yüzümüzden bu nedenle hiç tartışmaya gerek yok bence.