grikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet malesefki beni ayakta tutan kurumsal müşterilerim, 3-5 veya 300-500 bunu hafife almadan herkese aynı hizmeti sunmak zorundayız neticede. Ayrı bir konu, piyasaya yenilik getirmektir ayakta kalabilmek için.
En büyük reklamın müşterilerimiz olduğunu unutmamamız gerekiyor bu nedenle 3 kuruşun hesabını yapmadan yatırıma devam edilmeli görüşündeyim, en azından bizim mottomuz bu henüz elle tutulur bir gelirimiz olmadığı halde yatırım yapmayı sürdürüyoruz örn. irtibat ofisleri, eleman alarak destek süresini 24 saate çıkarmak vb. gibi örnekler ve yapılabilecekler tabiki çoğaltılabilir ancak fiyat kırıp tostçu seviyesinde satış yapanlara bakış açım; bu firmalar ölüyor ve yapılan ölüyü diriltmeye çalışmak.

bunları zaten bu durgunluğa karşı ayakta durmak için yapmıyormyuz?

yoksa siz evde kazansaydınız aylık 4-5bin lira açarmıydınız ofis?